wtorek, 9 kwietnia 2013

Moje pyszne kanapki ! ;) 

Wczoraj na kolacje postanowiłam zrobić tzw. wiosenne kanapki .

Jak wiadomo zdrowe odżywianie daje nam lepsze samopoczucie i w ogóle dostarczają nam witaminy.
Moimi składnikami były:
-pomidorki
-rzodkiewki
-świeży ogórek
-czerwona papryka
-ser żółty
-sól
-pieprz
-chleb
-masło

Rzodkiewki , pomidory, ser i ogórka kroimy w plasterki (grubość dobieramy do swojego gustu),
a paprykę w paseczki.  Chleb smarujemy masłem i układamy warzywa na kanapce w różnej kolejności.
Na koniec wszystko solimy i pieprzymy, można też użyć oliwy z oliwek lub różnych ziół np włoskich :)
I na tym polega cała przyjemność ;) Zajmuje nie dużo czasu a jest dobre i zdrowe! ;)

Tak wyglądał mój efekt końcowy :) (skończyły mi się zioła włoskie więc pieprz troszkę popsuł efekt , ale smakowało to najważniejsze ;) )
Mogła też być sałata :P

           Zachęcam do zrobienia sobie takich kanapek ;) Dobierzcie sobie składniki według swoich uznań i delektujcie się ich pysznym smakiem ! :)

               PÓŹNIEJ DODAM POST NA TEMAT PROSTEJ SAŁATKI ZE SAŁATY LODOWEJ
                                                                POZDRAWIAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz